Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Ευλόγησον.............

Άγιες μέρες φίλοι μου και θέλω δεν θέλω πρέπει να ακολουθήσω και εγώ το πνεύμα των ημερών,που κανονικά θα έπρεπε να κυριαρχεί η κατάνυξη και η αυτοκριτική,ώστε να έλθει η λύτρωση και η Ανάσταση όλων μας.(Καλά τι έγραψα ο άνθρωπος?)
Βαδίζοντας λοιπόν και εγώ όπως όλοι μας την εβδομάδα των παθών θα προσπαθήσω σήμερα να είμαι όσο το δυνατό ποιο ήπιος,με μία ελαφρά χιουμοριστική διάθεση.
  • Ποιος να μου το έλεγε λοιπόν σε αυτή την ζωή ότι θα φτάσουμε σε σημείο να με αντιγράφει και ο φίλος μου ο μάχιμος και να γράφει ακριβώς ότι γράφω και εγώ!!!!!
  • Νομίζετε ότι κάνω πλάκα???Για διαβάστε τι έγραψα την πρωταπριλιά,στην ανάρτησή μου:                                               (Τώρα που είπα για ανέκδοτο,αυτομάτως μου ήρθε στο μυαλό το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και η <<νομιμοποίησή του>>από την καινούργια δημοτική αρχή.....(έχει άδικο ο μάχιμος που τα χώνει????).Δηλαδή οι μοναδικοί άνθρωποι στον Ωρωπό που έχουν σταθερά πιστεύω είναι ο φίλος μου ο Γιώργος ο Δάβρης και ο μελλοντικός σύντροφος ο Ανδρέας ο Γαζβινιάν???                               Για να επανέλθω στα προηγούμενα και στο Δημ.Λιμ.Ταμείο,τώρα που θα παραιτηθεί ο δήμαρχος από πρόεδρος ποιος θα γίνει πρόεδρος?????Ακούω πολλά ονόματα αλλά οφείλω να καταθέσω την προτίμησή μου.                     Γιώργος Δάβρης ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!            Πρώτον έχει εμπειρία αφού διετέλεσε 6 χρόνια μέλος της Λιμενικής Επιτροπής.Δεύτερον αυτός σίγουρα θα το νομιμοποιήσει,και τρίτον και βασικότερο στα Δ.Σ θα προσφέρουμε και θέαμα.Θα με λέει αυτός καραγκιόζη ώώώώώ καραγκιόζη,θα απαντάω εγώ,θα με βρίζει ότι κάνω σόου,θα ξαναπαντάω εγώ.....Μας βλέπω μέχρι βασικό νούμερο στον Λαζόπουλο έτσι και μας πάρουν χαμπάρι!!!!!)
  • Γράφει λοιπόν ο μάχιμος στις 4 Απριλίου:                                        Ο Γιώργος Δάβρης νέος πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου

    Ο Γιώργος Δάβρης, με πρόταση του δημάρχου Θωμά Ρούσση και απόφαση του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου,νέος πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου. Ένας από τους δυο ανθρώπους (ο αντιδήμαρχος Ανδρέας Γαζβινιάν ο άλλος), που από τις 16 Μαρτίου 2012 προσπαθούν να το επαναφέρουν στη ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, την οποία διέλυσε η δημοτική αρχή του Γιάννη Οικονομάκου.

  • Σας θυμίζει κάτι????Αμ το έλεγα εγώ.Τελικά δεν έχω πάθει μόνο εγώ κρίση ταυτότητος!!!!Αφού φτάσαμε στο σημείο να με αντιγράφει μέχρι ο μάχιμος,τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με όλους μας τελικά!!!!
  • Αμ το άλλο που το πας???Ανοίγω αμέριμνος το facebook να ενημερωθώ και εγώ βρε αδελφέ για το τι γίνετε σε αυτή την ζωή,και ξαφνικά βλέπω στα μηνύματα ότι μου έχει έρθει δελτίο τύπου από τον δήμο Ωρωπού.Η πρώτη σκέψη ήτανε:ρε τους κουτούς,στείλανε δελτίο τύπου ο δήμος,σε ποιον,σε μένα...Δεν ξέρουνε ούτε που στέλνουνε!!!!Έλα όμως που ήταν πράγματι για μένα!!!!Βρε πως αλλάζουν οι καιροί!!!
  • Για να ξαναγυρίσω στα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και την τοποθέτηση του νέου προέδρου.Μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες τις οποίες σκεφτόμουν και ομολογώ ότι γέλαγα μόνος μου.Να εξηγήσω:Ο Ρούσσης ανέλαβε 7 μήνες το ταμείο για να το νομιμοποιήσει και τελικά δεν έκανε τίποτα!!!!Άρα το λειτούργησε 7 μήνες παράνομα.Άρα ήταν 7 μήνες παράνομος πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.(Σύμφωνα πάντα με τον μελλοντικό σύντροφο Ανδρέα και τον φίλο τον Γιώργο).Εγώ λοιπόν που ήμουν 2 χρόνια πρόεδρος έφαγα τόσες μηνύσεις και καταγγελίες από τον μελλοντικό σύντροφο Ανδρέα και τον φίλο τον Γιώργο,που έχω χάσει το νούμερο!!!Άρα και ο ρούσσης που έκανε 7 μήνες δεν πρέπει να φάει το ένα τρίτο από τις μηνύσεις και τις καταγγελίες που έφαγα εγώ?????????????
  • Σωστά δεν τα σκέφτομαι??? Η έχουμε ισότητα ή δεν έχουμε...Σε βλέπω δήμαρχε να τρέχεις και εσύ για τα επόμενα δέκα δεκαπέντε χρόνια να αποδείξεις ότι τελικά το Ταμείο είναι νόμιμο,γιαυτό και δεν έκανες κάτι!!!!
  • Αλλά το καλύτερο είναι άλλο....Αν τελικά δεν καταφέρει και ο Γιώργος ο Δάβρης να κάνει κάτι????Λέτε να κάνει μήνυση και καταγγελίες στον ευατό του?????? Γιατί από τον σύντροφο Ανδρέα δεν την γλυτώνει με τίποτα!!!!!!!
  • Μετά έχω άδικο που λέω ότι έχουμε πάθει όλοι κρίση ταυτότητος????Μέχρι και ο καιρός έχει μπερδευτεί.Σήμερα το πρωί ξεκίνησα από Ηλιούπολη να πάω στην δουλειά μου και έριχνε χιονόνερο!!!!Μέχρι ο καιρός τα έχει χάσει!!!!!
  • Μας βλέπω την Μεγάλη Παρασκευή αντί να ψάλλομαι το Ω γλυκύ μου έαρ, να λέμε τα κάλαντα!!!!!
  • Άντε λοιπόν καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους, με υγεία σε εσάς και τις οικογένειές σας. 
Υ.Γ.
Και μην ξεχάσετε στο αρνί να βάλετε και φλουρί!!!

1 σχόλιο: