Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Κλινικά...ΚΟΥΤΟΣ

Νάμαστε πάλι εδώ,
Ανδρέα,Δημήτρη,Γιώργο,Γιάννη,Κώστα,Άρη,Μάριε,Θοδωρή,Κώστα,Θανάση,Παντελή...κ.ο.κ...
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα πραγματικά πιέστηκα για να καταφέρω να γράψω,λόγω προσωπικών προβλημάτων που αντιμετώπισα την εβδομάδα που πέρασε.
Το οφείλω όμως σε κάποιους φίλους μου,που ξέρω καλά ότι την εβδομάδα που πέρασε,με υπερασπίστηκαν,παρ΄όλο που άκουσαν πολλά για μένα και την θητεία μου στο Δ.Λ.Τ.Σ.Ω.,από κάποια <<παπαγαλάκια>>,που η μοναδική δουλειά που ξέρουν είναι να λασπώνουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν χωρίς αντίλογο.
Με υπερασπίστηκαν χωρίς καν να ξέρουν λεπτομέρειες, για όλα όσα άκουγαν,με υπερασπίστηκαν όμως, γιατί απλά ξέρουν εμένα.
Πάμε λοιπόν από την αρχή.
Την εβδομάδα που πέρασε σύμφωνα με όσα πληροφορήθηκα,έγινε πολύ μεγάλο θέμα με 13 επιταγές που δήθεν λείπουν από το Δημοτικό Λιμενικό ταμείο.
Φρόντισαν λοιπόν διάφοροι γνωστοί-άγνωστοι να με κατηγορούν παντού (εν απουσία μου βέβαια),ότι προφανώς έφαγα τις επιταγές.Μέχρι αναρτήσεις στο Face book έκαναν αφήνοντας  υπονοούμενα κάποια γνωστά παλικάρια.
Ακούστε λοιπόν κοπέλες μου για να μιλήσουμε και στην γλώσσα που καταλαβαίνετε.(Γιατί ΑΝΤΡΕΣ βέβαια δεν μπορεί να είστε).
Τρία χρόνια τώρα ξέρετε όλοι ότι το Δ.Λ.Τ.Σ.Ω. και εγώ προσωπικά ήμασταν όχι απλά στο στόχαστρο, αλλά στο μικροσκόπιο της αντιπολίτευσης.Δεν υπήρξε απόφαση του Δ.Σ του ταμείου, που όχι απλά δεν έλεγξαν οι Κοι της αντιπολίτευσης αλλά και δεν προσπάθησαν να την ακυρώσουν με προσφυγές τους στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση,χωρίς  βέβαια να καταφέρουν να βγάλουν παράνομη καμία απόφαση,κατάφεραν όμως να μας καθυστερούν ένα και δύο μήνες κάθε φορά.
Τι νομίζετε λοιπόν?
Υπάρχει πραγματικά κάποιος στον Ωρωπό που να αμφιβάλλει ότι αν μου είχαν βρει το παραμικρό λάθος,δεν θα με κυνηγούσαν απλά,αλλά θα με σταύρωναν?
Υπάρχει πραγματικά κάποιος στον Ωρωπό που να αμφιβάλλει για το ότι ειδικά με αυτά που γράφω από αυτό εδώ το blog,επώνυμα,πρέπει να είμαι ο ποιο αγαπητός δημότης στην νέα Δημοτική Αρχή?
Δεν θα έπρεπε  λοιπόν να είμαι απλά βλάκας...
Θα έπρεπε να είμαι τουλάχιστον κλινικά κουτός,για να πάρω 13 επιταγές οι οποίες μπορούν οποιανδήποτε στιγμή να ελεγχθούν από τα extre της τράπεζας,για το ποιος τις εμφάνισε,ποιος τις εισέπραξε,πότε, και προπαντός με ποια αιτιολογία...
Και για πληρέστερη ενημέρωσή σας επειδή ακριβώς ήξερα μέχρι ποιο σημείο αθλιότητας μπορούν να φτάσουν κάποιοι,να σας ενημερώσω ότι πριν παραδώσω το Δ.Λ.Τ.Σ.Ω ,φρόντισα προσωπικά, να στείλω όλες τις αποφάσεις και τις οικονομικές συναλλαγές του Ταμείου μέχρι και 31/7/2014,στο Ελεγκτικό Συμβούλιο προς Έλεγχο.
Έρχονται λοιπόν τώρα κάποιοι και αφήνουν υπονοούμενα ότι χάθηκαν επιταγές και υπάρχουν οικονομικές ατασθαλίες  στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Εγώ λοιπόν είμαι εδώ και προκαλώ όποιον ισχυρίζεται κάτι τέτοιο:
Έχει το θάρρος να το κάνει δημόσια?
Και αν αποδειχθεί  ότι λείπουν όχι 13 επιταγές,αλλά έστω ότι φαγώθηκε 1 ευρώ κατά την διάρκεια της θητείας μου σαν προέδρου του Ταμείου εγώ θα πάω να μπω φυλακή μόνος μου.
Αν όμως αποδειχθεί ότι όλα ήταν εντάξει  θα ζητήσει δημόσια  συγνώμη.
Βέβαια ξέρω ότι μάλλον ζητάω πολλά,γιατί αν κάποιος έχει την δύναμη να μπορεί να ζητήσει συγνώμη,σημαίνει ότι είναι και Άντρας.
Και ένας Άντρας βέβαια δεν γυρίζει σαν την Κατίνα να λασπώνει Ανθρώπους.
Και δεν αναφέρομε βέβαια μόνο σε εμένα αλλά σε ολόκληρο το Δ.Σ.του Ταμείου που κανείς τους δεν πήρε καθ' όλη την διάρκεια της θητείας μας  ούτε καν την νόμιμη αποζημίωση που δικαιούντο.
Αντίθετα βέβαια με κάποιους άλλους...Αλλά αυτά θα τα δούμε όπως πάντα με τα ανάλογα χαρτιά τις επόμενες μέρες.

Υ.Γ.
Για όλους αυτούς τους φίλους μου που ενδιαφέρθηκαν στις δύσκολες μέρες που πέρασα και εξακολουθώ να περνάω έχω να πω το εξής:
Οι δυσκολίες που μας συμβαίνουν και που καμιά φορά μπορεί να είναι και δυνατότερες από αυτό που νομίζουμε ότι μπορούμε να αντέξουμε,δεν πρέπει να γίνονται άλλοθι για να σταματήσουμε, πρέπει να γίνονται αφετηρία για νέο ξεκίνημα.
Για αυτούς τους φίλους λοιπόν ...


2 σχόλια:

  1. Filaraki mou sto ipa kai apo konta. Afou den sinevi Kati xeirotero pou tha borouse na exei simvi, ta ipolipa ginonte. Alla pes mou alithia. Auto to KLINIKA KOYTOS pou to skeftikes Pali???!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΕ ΚΟΥΤΟΝ!!!!!!
    Αυτο το λέει και ένας φίλος σου!!!!!

    Δημήτρης Καραβανας

    ΑπάντησηΔιαγραφή