Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

ΣΦΗΝΑΚΙΑ Hose...

Παραπολιτικά σφηνάκια λοιπόν...

Τι σκεφτόμουνα τώρα όταν διάλεξα αυτόν τον τίτλο για ανάρτηση θα σας γελάσω.Μάλλον μόλις έμαθα το αποτέλεσμα των ενστάσεων κάτι σε ποτό μου ήρθε στο μυαλό...
Αν και όσοι με γνωρίζετε ξέρετε ότι το βαρύτερο ποτό που πίνω είναι ο καφές,μετά το σοκ όμως,επτά,οκτώ,δεκαοκτώ σφηνάκια ίσως ήταν ότι πρέπει.
Πάμε λοιπόν στο σερβίρισμα,
  • Το έλεγα  ο Γκαντέμης στην ανάρτηση Νο13. Επειδή είμαι προληπτικός να βάλω κανά δυο τραγουδάκια έτσι για ξεκάρφωμα. Έλα όμως που έλεγα σήμερα θα γράψω την ανάρτηση Νο14,αύριο θα γράψω και με τις δουλειές δεν πρόλαβα να γράψω άλλη ανάρτηση,και πάνω που ήμουν έτοιμος να δημοσιεύσω την σημερινή,μου έρχεται το μαντάτο των ενστάσεων!!!!!!!Και μου λένε μετά να μην είμαι προληπτικός!!!!
  • Άντε μετά να πάρεις να πεις τα νέα στον Οικονομάκο και στον Γιασεμάκη. Πήραμε όλοι μία χαρά,μα μία χαρά...Άλλο να το λέω και άλλο να το ακούς στο τηλέφωνο.Αφού μετά το σκεφτόμουν και γέλαγα μόνος μου.Λέω,άντε τώρα να έχει ο Γιασεμάκης κανέναν ασθενή για να του κάνει απονεύρωση!!!!Αχ βρε τυχερούλη που είσαι  τώρα ξαπλωμένος και περιμένεις να σου περάσει ο πονόδοντος και να  ήξερες  τι λαχείο τράβηξες...
  • Καλά για τον Οικονομάκο δεν το συζητώ.Αυτός το πήρε εξαιρετικά ψύχραιμα.Βέβαια η αλήθεια είναι ότι μόλις του το είπα δεν ξανάκουσα άλλο ήχο στο τηλέφωνο, εκτός από ένα γγγγκκκκντούπ,,,σαν κάτι να έπεσε,αλλά πέραν τούτου ουδέν.Αφού εξέπληξε και εμένα η  ψυχραιμία  με την οποία το αντιμετώπισε.Ούτε που με ρώτησε τίποτα.Μόνο μία σιγή.......Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, ίσως δεν είχαν καλή γραμμή τα κινητά και κόπηκε η σύνδεση.
  • Όσο για μένα,εεεε καλά.Όχι να το παινευτώ αλλά εγώ ως γνωστό είμαι εξαιρετικά  ψύχραιμος.@#@#&^*@$#*&#@%$#@&*@&@^#$@^@&&@#@$@%.Συγνώμη,έγραψα μεγαλόφωνα.Που είχαμε μείνει?Α ναι.Εγώ που λέτε το έχω μάθει το κόλπο τόσο καιρό τώρα στο Λιμενικό Ταμείο.Και με συνταγή γιατρού μάλιστα.Ένα Lexodanil των 3,00 κάθε φορά που βλέπω τα δύσκολα και μετά είμαι μια χαρά.Τους βλέπω όλους φίλους.Η αλήθεια είναι ότι σήμερα μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι η συνταγή ήταν ένα κουτί Lexodanil  των 3,00,και το πήρα ολόκληρο,όμως παρόλα αυτά δεν έχω δει κάποια συμπτώματα.Μία μικρή άπνοια  εγκεφάλου νοιώθω μόνο,αλλά κατά τα άλλα...μια χαρά.
  • Αααα,τώρα που το θυμήθηκα.Παιδιά εσείς της αντιπολίτευσης,μην με παίρνετε άλλο για να επιβεβαιώσετε τα νέα από τις ενστάσεις,μου τέλειωσε η μπαταρία στο κινητό από τις 4,00.Αφήστε που σκέπτομαι  να ηχογραφήσω την απάντηση και σε κασέτα προς διευκόλυνση της διαδικασίας.
  • Θυμήθηκα τώρα που μου έλεγε προχτές ο Νώντας με ένα παράπονο ότι μάλλον ήταν το τελευταίο του Δημοτικό Συμβούλιο.Τώρα Νώντα πες μου.Θα φταίω εγώ να σε πάρω με ένα μεγαλύτερο παράπονο και να σου πω: Νώντα δεν ήταν τελικά το τελευταίο σου Δημοτικό συμβούλιο!!!!
  • Τελικά δεν τους πάει με τίποτα τους χασάπηδες στον Ωρωπό,και στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου.Περιμένουν και αυτοί να κερδηθεί καμία ένσταση για να μπουν τίποτε αμνοερίφια εις την σούβλα από τους νικητές των ενστάσεων,αλλά τελικά τίποτε...Θυμάμαι ακόμα από την ένσταση του Λίτσα το 2011,που με έπαιρναν τηλέφωνο οι δικοί μας σύμβουλοι τότε γεμάτοι αγωνία και με ρώταγαν:Ρε συ,είσαι σίγουρος ότι δεν βγήκε το αποτέλεσμα,και δεν έχει κερδίσει ο Λίτσας???Μα δεν μπορεί,εκεί έχουν ετοιμάσει 100 αρνιά,εκεί έχουν κλείσει το τάδε κέντρο για το γλέντι το Σάββατο.Έχω σίγουρες πληροφορίες σου λέω...Και έπαιρνα και εγώ τον δικηγόρο και του έβαζα χέρι που δεν έχουμε μάθει το αποτέλεσμα...
  • Τώρα βέβαια με αυτήν την κρίση και να κερδιζόταν η ένσταση,όχι εκατό αρνιά δεν θα έβαζαν στην σούβλα,αλλά ούτε δύο. Άντε από ένα ο καθένας....
  • Οπότε κατέληξα σε ασφαλές συμπέρασμα...
  • Πιο  ωφελημένα από την απόρριψη των ενστάσεων διαχρονικά στον Ωρωπό είναι τα αρνιά!!!
Άντε αρκετά έγραψα πάλι και όχι τίποτε άλλο,αλλά με πιάνουν σιγά σιγά και τα lexodanil... Σε λίγο με βλέπω αφού με ένα και τους βλέπω όλους φίλους,τώρα με ολόκληρο το κουτί να βγαίνω εδώ στην πλατεία Συντάγματος που είμαι και να λέω στους περαστικούς...
                               εμπιστέψου  τον Θωμά!!!!
                  ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ...
Υ.Γ
Θυμηθείτε.......Ζωή θα πει αυτό:

13 σχόλια:

  1. aa re dionisi ...kai pali magas eisai,, tous gledises gia ta kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελείωσε η μπαταρία ή το έκλεισες και λουφαξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε μου.Σε λέω Φίλο γιατί όσο νάναι λίγη ακόμα επήρεια από ολόκληρο κουτί υπάρχει.Αν λοιπόν Φίλε μου από αυτό που διάβασες η απορία σου είναι αν πράγματι τελείωσε η μπαταρία του κινητού μου,το μόνο που μπορώ να πω είναι συγχαρητήρια για το χιούμορ σου.Α και κάτι άλλο που έλεγε ένας φίλος μου που δεν είναι πλέον στην ζωή:Εσύ δεν γίνεσαι καλά με τίποτα...

      Διαγραφή
  3. Κλαίιιιιιιιιιιιιιιιιιωωω!!!!!!!!Δεν υπάρχει αυτο που έγραψες. Απλά δεν υπάρχει !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Afou simera meta auto pou pathame kataferes Kai egrapses tetio kimeno autosarkastiko oti Kai na po ine ligo re filaraki mou. Eliosa. Apo pou to ksekinises Kai pou to piges!!! Na grapsis dimosios ti soy ipan oi dio giayto I molis to diabasoun. Oso Gia ton rousi auto pou egrapse itan sto proigoumeno kimeno me tin erotiki sxesi Kai tin vravefsi ton ethelonton. Telika me to keimeno pou egrapses to proi den iksera ti na Kano. Na gelaso I na klapso?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΣΣΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ 20% ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ Δ.Σ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΕΥΡΩ??? ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ? ΓΝΩΣΤΗ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ...ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΔΥΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ...ΕΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΩ! ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΘΩΜΑ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε παρακολουθώ καιρό, και πραγματικά θέλω πολύ να επικοινωνήσω μαζί σου. Το θεώρησα άτοπο να το κάνω, κατανοώντας την αγωνία του προεκλογικού αγώνα, και τον κυκεώνα του λιμ ταμείου, που θα αντιμετώπιζες, γνωρίζοντας όλες τις καταστάσεις, που συνέβαιναν σχεδόν τρία χρόνια, αλλά και αυτά που ΘΑ επακολουθήσουν στην πορεία. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, πως ακόμα προσπαθείς να αντιστέκεσαι, για μια άρρωστη κατάσταση που, τελικά ο κόσμος επέλεξε να αλλάξει.
    Νόμιζα πως η σχολή Μέξη, όπου και εγώ συμμετείχα, θα σε έκανε σοφότερο, πολιτικά. Το εάν αξίζει ή όχι, μόνο εσύ θα το κρίνεις. Οφείλω όμως στον εαυτό μου, και στις ώρες που έχουμε περάσει μαζί, να σου γράψω κάποιες ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, που πλέον αποτελούν μότο στην ζωή μου:
    ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙΣ

    Καθώς κοιτάς πίσω στη ζωή σου, θα συνειδητοποιήσεις ότι πολλές φορές όταν νόμιζες ότι είχες χάσει κάτι καλό, στην πραγματικότητα κατευθυνόσουν προς κάτι καλύτερο. Δεν μπορείς να ελέγξεις τα πάντα. Μερικές φορές πρέπει απλά να χαλαρώσεις και να έχεις πίστη ότι τα πράγματα θα πάνε καλά. Πήγαινε σιγά-σιγά και άσε τη ζωή να κυλήσει. Επειδή, μερικές φορές, οι αλήθειες που δεν μπορείς να αλλάξεις, καταλήγουν να αλλάζουν αυτές εσένα και να σε βοηθάνε να ωριμάσεις.

    Όλα είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Είναι τρελό πως καταλήγεις πάντα εκεί που προορίζεσαι να είσαι – πως, ακόμα και οι πιο τραγικές και αγχωτικές καταστάσεις τελικά σε διδάσκουν σημαντικά μαθήματα που ποτέ δεν είχες ονειρευτεί ότι θα είχες την ευκαιρία να μάθεις. Να θυμάσαι, πολλές φορές, όταν τα πράγματα καταρρέουν, στην πραγματικότητα βρίσκουν επιτέλους τη θέση τους.

    Μια από τις δυσκολότερες αποφάσεις που θα αντιμετωπίσεις ποτέ στη ζωή είναι το αν θα φύγεις μακριά ή θα κάνεις άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός. Αν πιάσεις τον εαυτό σου σε ένα κύκλο να προσπαθείς να αλλάξεις κάποιον ή να προσπαθείς να υπερασπιστείς τον εαυτό σου εναντίον κάποιου που προσπαθεί να σε αλλάξει, φύγε μακριά. Αλλά, αν κυνηγάς ένα όνειρο, κάνε άλλο ένα βήμα. Και μην ξεχνάς ότι μερικές φορές αυτό το βήμα θα σε κάνει να τροποποιήσεις το όνειρο σου ή να σχεδιάσεις ένα νέο.

    Κάποιοι άνθρωποι θα σου πουν ψέματα. Να θυμάσαι, ένας ειλικρινής εχθρός είναι καλύτερος από ένα φίλο που ψεύδεται. Δείξε λιγότερη προσοχή σε αυτά που οι άνθρωποι λένε και περισσότερη προσοχή σε αυτά που κάνουν. Οι ενέργειες τους θα σου δείξουν την αλήθεια, η οποία θα σε βοηθήσει να μετρήσεις την πραγματική ποιότητα της σχέσης σας σε μια μακροπρόθεσμη βάση.
    Καλή τύχη, φίλε…….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ.Λόγω μεγάλου προσωπικού προβλήματος που μου συνέβη,δεν έχω καν την δυνατότητα να συγκεντρωθώ και να διαβάσω απερίσπαστος το κείμενό σου.Ελπίζω να μου πεις ποιος είσαι και από κοντά.Θα επανέλθω στο κείμενο σου ελπίζω σύντομα.

      Διαγραφή
  8. ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΡΕ ΔΙΟΝΥΣΗ? ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟΝ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ, ΔΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ ΚΟΡΟΪΔΑΑΑΑ!!!



    ΥΓ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. re filaraki mou ine alithia ayto poy ematha gia tin listeia?epathes megali zimia?sikose kana gamotilefono.

    ΑπάντησηΔιαγραφή