Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς.........Μην θορυβείτε.....Θα ξυπνήσει η αντιπολίτευση!!!!!!!!!!!!!!!!!

Προσπαθώ εδώ και πολύ καιρό να σταθώ μπροστά στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου και να γράψω, έστω δυο γραμμές, από αυτά που βλέπω και γίνονται γύρω μου στον Ωρωπό,αλλά τουλάχιστον μέχρι και σήμερα οι προσπάθειες μου κατέληξαν σε παταγώδη αποτυχία.
Ίσως γιατί είμαι πολύ θυμωμένος,ίσως γιατί είμαι πολύ απογοητευμένος,ίσως γιατί πέρασα  και τα σαρανταπέντε ,οπότε για να ολοκληρώσω μάλλον θα χρειάζεται από εδώ και πέρα και μία βοήθεια,

ίσως γιατί ότι βλέπω και ακούω,ξεπερνάει ακόμη και  την πιο ακραία φαντασία μου   ή ίσως γιατί αυτά που κρατάω μέσα μου εδώ και καιρό είναι κάποιες αλήθειες που επειδή αφορούν τους <<δικούς μου>> πονάνε και περισσότερο......
Γνωρίζοντας λοιπόν ότι ο θυμός δεν είναι και ο καλύτερος σύμβουλος,φρόντισα να κάνω λίγο ψυχοθεραπεία και τώρα που πήρα το πορτοκαλί φως(για το πράσινο χρειάζομαι πολλές θεραπείες ακόμη), από τον θεράποντα ιατρό μου τον Κο Τρελόπουλο, νάμαι πάλι μπροστά στον υπολογιστή παλεύοντας με τα πλήκτρα.
Τώρα που θυμήθηκα τον γιατρό μου,(μεγάλος επιστήμων),μου έδωσε την επιστημονική εξήγηση για την σθεναρή αντίσταση της αντιπολίτευσης που παρατηρείται στα δημοτικά συμβούλια του Δήμου.Αφού δεν το πιστεύουμε τέτοιο πάθος.Δεν προλαβαίνει να αρθρώσει μια λέξη ο δήμαρχος και να φέρει μια πρόταση βρε αδελφέ και αμέσως η αντιπολίτευση σύσσωμη να τον κατασπαράξει!!!!
Σας παρουσιάζω λοιπόν σε παγκόσμια αποκλειστικότητα τι παίρνουν τα παιδιά τα δικά μας πριν τα Δημοτικά Συμβούλια:


ή

ή    

Τώρα λοιπόν που είμαι σίγουρος ότι σας έλυσα την απορία για την σθεναρή Στάση(Στάση Κολιάτσου) της αντιπολίτευσης προχωρώ σε μερικά μικρά και παραπολιτικά.(Αν δεν το καταλάβατε άλλα ήθελα να γράψω πριν 10-15 ημέρες και άλλα μου βγαίνουν σήμερα,ίσως λόγω της ημέρας).
Πάμε λοιπόν :
  • Τι βροχή ήταν αυτή που έπεσε στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου στις 25 Μαρτίου?Όχι τίποτε άλλο,αλλά δεν έγινε και η παρέλαση,και χάσαμε την ευκαιρία να δούμε και όλους τους επίσημους της δημοτικής αρχής <<μαζί>>.
  • Τώρα που το θυμάμαι και την 28η Οκτωβρίου έβρεχε πολύ. 
  • Μου έλεγαν κάποιοι παλιοί ότι είναι η πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια που δεν γίνετε παρέλαση.        Έχω μία απίστευτη ιδέα. Σκέφτομαι να κάνω πρόταση στα αραβικά Εμιράτα ή στο Σουδάν να πάει για κανά δυο χρόνια ο δήμαρχος και η δημοτική του ομάδα μεταγραφή εκεί.Με τέτοια ρέντα που έχουν στην βροχή,μπορεί να κάνουν και την Σαχάρα......Όαση.....
  • Τι διαβάζω τον τελευταίο καιρό στον φίλο μου τον Μάχιμο???  Ομολογώ ότι έχω λίγο μπερδευτεί...Διακρίνω μία κοντρούλα με τον αντιδήμαρχο Καλάμου τον κο Δέδε???
  • Μία βλέπω να του τα χώνει για το συμβούλιο στην αυλή του πνευματικού Μαρκοπούλου την ώρα της συνεδρίασης,τώρα τα χώνει για ατυχή ανακοίνωση!!!Ρε παιδιά να οργανωθούμε λίγο!!!!Με έχετε μπερδέψει.Νιώθω ότι έχω πάθει κρίση ταυτότητας!!!!
  • Διότι ερωτώ.Αν κάνει ο Ξύλος αντιπολίτευση στην τωρινή δημοτική αρχή,εγώ τι ρόλο παίζω σε αυτή την ζωή???    Όχι κύριε Ξύλο μου έτσι είναι. Μην είσαι και πλεονέκτης....
  • Αμ το άλλο που διάβασα για το συμβούλιο της παρασκευής???Το μεταφέρω όπως δημοσιεύετε:
  •          Δημοτικό συμβούλιο στις 3-4-2015 με θέματα που γεννούν  εύλογα ερωτηματικά…                                         Posted on  by maximipoli                                                                                                                                 Δημοτικό συμβούλιο την ερχόμενη Παρασκευή 3 Απριλίου με 19 θέματα, μερικά εκ των οποίων γεννούν εύλογα ερωτηματικά, όπως η επαναφορά των θεμάτων που αναφέρονται στην αρμοδιότητα του λιμενικού ταμείου και είχαν αναβληθεί στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο. Σημαντικό επίσης θέμα η παραίτηση του δημάρχου Θωμά Ρουσση από τη θέση του προέδρου του Ν.Π.Δ.Δ. «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σκάλας Ωρωπού», χωρίς μέχρι σήμερα να έχει εκπληρωθεί ο στόχος που ήταν… η επαναφορά του Ταμείου στην νομιμότητα.
  • Όχι πέστε μου τώρα τι καταλαβαίνετε???Όταν έγραφα πριν λίγο καιρό μία ανάρτηση με τίτλο <<αδελφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια>>,είχα άδικο???
  • Γιαυτό ξαναλέω ρε παιδιά να οργανωθούμε λίγο...(όπως λέει και το ανέκδοτο)...
  • Τώρα που είπα για ανέκδοτο,αυτομάτως μου ήρθε στο μυαλό το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και η <<νομιμοποίησή του>> από την καινούργια δημοτική αρχή.....(έχει άδικο ο μάχιμος που τα χώνει????).Δηλαδή οι μοναδικοί άνθρωποι στον Ωρωπό που έχουν σταθερά πιστεύω είναι ο φίλος μου ο Γιώργος ο Δάβρης και ο μελλοντικός σύντροφος ο Ανδρέας ο Γαζβινιάν???
  • Αν  δω και το επόμενο πρωτοσέλιδο της φωνής του Ωρωπού να τα χώνει στον Ρούσση που δεν νομιμοποίησε το Δημ.Λιμ.Ταμείο,εεεεεεεεε τότε θα μου επιτρέψετε να λανσάρω καινούργια μόδα στον Ωρωπό...Τα πουκαμισάκια τα λευκά τα μοντέρνα,που τα μανίκια σταυρώνουν στην πλάτη....Ξέρετε....
  • Μιας και είπα για εφημερίδα...Ακούω τώρα τελευταία,ότι θα ξανακυκλοφορήσει την εφημερίδα του ο κος Τσακάλης.Δεν διασταύρωσα αν θα διατηρήσει τον τίτλο της ,<<Ασωπός>>,ή αν θα δώσει νέο όνομα όπως Ασωπός 2 ή Ασωπός  plan B ή Αστ-ώπος-λάχει ή Καθαρός Ασωπός ή όπως  θέλει τέλος πάντων.        Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον θα είναι το περιεχόμενο!!!!
  • Για να επανέλθω στα προηγούμενα και στο Δημ.Λιμ.Ταμείο,τώρα που θα παραιτηθεί ο δήμαρχος από πρόεδρος ποιος θα γίνει πρόεδρος?????Ακούω πολλά ονόματα αλλά οφείλω να καταθέσω την προτίμησή μου.                     Γιώργος Δάβρης ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!
  • Πρώτον έχει εμπειρία αφού διετέλεσε 6 χρόνια μέλος της Λιμενικής Επιτροπής.Δεύτερον αυτός σίγουρα θα το νομιμοποιήσει,και τρίτον και βασικότερο στα Δ.Σ θα προσφέρουμε και θέαμα.Θα με λέει αυτός καραγκιόζη ώώώώώ καραγκιόζη,θα απαντάω εγώ,θα με βρίζει ότι κάνω σόου,θα ξαναπαντάω εγώ.....Μας βλέπω μέχρι βασικό νούμερο στον Λαζόπουλο έτσι και μας πάρουν χαμπάρι!!!!!
  • Μόνο που θα παρακαλούσα τον δήμαρχο να έχει ετοιμάσει πριν παραδώσει καμιά εκατοστή εξουσιοδοτήσεις πριν παραιτηθεί,καλού κακού έτσι να βρίσκονται πρόχειρες,για ώρα ανάγκης βρε αδελφέ....
  • Κλείνοντας την σημερινή ανάρτηση να ευχηθώ σε όλους καλό μήνα.Ειδικά στον Ωρωπό θεωρώ ότι την πρωταπριλιά θα έπρεπε να την γιορτάζουμε συχνότερα!!!! 
  •  Μην σας πω ότι θα έπρεπε ειδικά εδώ να την γιορτάζουμε κάθε μέρα.......

5 σχόλια:

  1. Εγω ψιφιζω Γαζβινιαν για να δις τη γλικα. Θα σου μαθη τι σημενη οθομανικο δικεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KALA TO KSEKINISES ALLA META POY EPREPE NA GRAPSEIS TA XALIA MAS TO ALLAKSES.PANTOS KAI TO YPOLOIPO EXEI PLAKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. “Je suis Davrie” το κέρατό μου μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τωρα να σε δω που εγινε προεδρος ο φιλος σου ο δαβρης.θα φας καλα. πλυσου και ετοιμασου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ κ. ΚΑΜΠΙΩΤΗ. ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΩΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟ; Ή ΜΗΠΩΣ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ; ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2019 ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή