Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Με λένε Διονύση και.....είμαι καλά!!!!!!!!!!

Μετά από αρκετό καιρό βρήκα επιτέλους λίγο χρόνο να ξαναγράψω και εγώ μερικά σχολιάκια για την καθημερινότητα του Ωρωπού!!!!!
Βέβαια με όσα τραγελαφικά συμβαίνουν γύρω μας, η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί,και δεν ξέρω ακριβώς από που να αρχίσω και που να τελειώσω...
Για πάμε λοιπόν με τα πιο light....
  • Τι έγινε ρε  καλόπαιδα (που λέει και ο φίλος μου ο Μπουλέκος)με αυτούς τους λογαριασμούς του νερού???Βρήκατε Παπά(100 δόσεις), και είπατε να θάψετε  και τους ζωντανούς????                                                                 Αλήθεια προτρέπεται τον κόσμο να εκμεταλλευτεί  τις 100 δόσεις και να πάει να ρυθμίσει τις οφειλές του για το καλό του??????                                                                   Μήπως,λέω μήπως,ξεχάσατε να πείτε στον κόσμο,ότι αν ρυθμίσει τις οφειλές που στους περισσότερους  αυθαίρετα έχετε χρεώσει,ουσιαστικά αποδέχεται το χρέος του και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα αμφισβήτησης???                          Εκτός αν έχετε προλάβει να μετρήσετε μέσα σε ένα μήνα τις καταναλώσεις από 30,000 και κάτι παροχές νερού...... 
  • Τελικά πρώτα από όλα σε αυτόν τον δήμο και ειδικά με μπροστάρη τον αντιδήμαρχο οικονομικών φροντίζουν για την οικονομία!!!!!!!!!                                                                         
                
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                                
  • Είδα πριν λίγο καιρό το βίντεο στο site του τιτανοτεράστιου δημοσιογράφου της περιοχής μας,όπου ο δήμαρχος και ο πρόεδρος του Δ.Σ. του δήμου ανακοίνωναν την αργία του πρώην δημάρχου Ιωάννη Οικονομάκου για 20 ημέρες,και το χαμόγελο έφτανε σχεδόν μέχρι τα αυτιά.....Το ίδιο συνέβη μερικές μέρες αργότερα με την αργία του δημοτικού συμβούλου του Χρήστου Τσεκρετζή. Ως εδώ όλα καλά.....          Αλλά εγώ ο κουτός έχω μία απορία????
  • Αν δεν κάνω λάθος και οι δύο μπήκαν σε αργία βάση του νόμου 3852/2010 άρθρο 234,παράγραφο 6. Σωστά κύριε δήμαρχε και κύριε πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου???? Αν δεν κάνω πάλι τεράστιο λάθος σύμφωνα με αυτόν τον νόμο έχουν δικαίωμα να ασκήσουν έφεση εντός 30 ημερών και μετά το αποτέλεσμα της ένστασης να τεθούν ή όχι σε αργία!!!!
  • Γιατί εμένα δεν μου βγαίνουν οι ημερομηνίες ρε γαμώτο?????????????????????????????????              
  • 21 Μαΐου βγήκε η απόφαση της αποκεντρωμένης, 22 Μαΐου κοινοποιήθηκε στον δήμο Ωρωπού,άντε εγώ λέω να τους την κοινοποίησαν την ίδια μέρα(μην χάνουμε και χρόνο),και 30 ημέρες....φτάνουμε 21 Ιουνίου αν είμαι καλός στα μαθηματικά,που μάλλον είμαι,γιατί  χρησιμοποιώ και κομπιουτεράκι,                                                                                    ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΒΡΕ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΑΤΕ ΣΕ ΑΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ???????
  • Αυτοί  δεν είναι δήμαρχος και πρόεδρος....είναι ο Κωστίκας και ο Γιορίκας!!!!!!!!!!!!                                                                                                           
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                                                                                      
  • Κάτι πήρε το αυτί μου για κάποιες παρατάσεις σε δίμηνα με απλή εντολή δημάρχου!!!!!!!!!  Καλά εμείς στον Ωρωπό έχουμε προχωρήσει πολύ!!!!!!ΕΕΕΕΕ ρε κάτι τρελά γλέντια που έχουν να γίνουν από Σεπτέμβριο και μετά!!!!!!!                    
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                                                  
  • Τελικά ο τιτανοτεράστιος δημοσιογράφος της περιοχής,ο πανταχού παρών και από τους πάντες πληρώνννν, τα χώνει κανονικά μετά από τον δήμαρχο,και στους αντιδημάρχους Δέδε και Βελτανιώτη,γιατί τόλμησαν να σηκωθούν την ώρα που αγόρευε ο διδάκτωρ????(για το λιμενικό ταμείο φυσικά).   Και καλά εσύ κύριε Βελτανιώτη άντε να σηκωθείς γιατί δεν ήξερες τι σημαίνει <<μάχιμος>>,άντε να το καταλάβω,αλλά εσύ κύριε  Δέδε που στα έχει ξαναχώσει ο <<αντικειμενικός>>,με συγχωρείς αλλά μου φαίνεται το τραβάει ο οργανισμός σου!!!!
  • Και την επόμενη φορά που θα θέλετε να πάτε τουαλέτα,παρακαλώ πολύ να σηκώνετε το χεράκι και να παίρνετε άδεια από τον μεγάλο....Όχι τίποτε άλλο,μην έχουμε και παρεξηγήσεις!!!!!
  • Και προς θεού,αν λέω αν κατά τύχει σας έρθει να πάτε την ώρα που ομιλεί ο διδάκτωρ,ξεχάστε το!!!!Κάντε τα πάνω σας η το πολύ πολύ πάρτε μερικά γκιό-γκιό έτσι για ώρα ανάγκης βρε αδερφέ!!!!!!!                                                                                             
  •  ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                            
  • Νομίζατε ότι θα ξέχναγα το λιμενικό ταμείο τώρα που επιτέλους ήρθε η μεγάλη ώρα της δικαίωσης του δόκτορος ?????   Ντροπή.....
  • Απλά τώρα ξεκινάω με τα σκληρά!!!!!
  • Να θυμίσω  λίγο για κάποιους που ίσως έχουν ξεχάσει τι έγραφε ο παν μέγιστος,ο Larry King της περιοχής μας(μην πω της Ελλάδος) πριν λίγο καιρό.Γιατί εγώ ως γνωστό ότι γράφει ο Larry  για μένα είναι ευαγγέλιο!!!!

Οκτώ μήνες… «φαγούρα» και «πρώτη» του νέου προέδρου Γιώργου Δάβρη στο λιμενικό ταμείο

Τι έγινε πάλι ρε παιδιά????
Περίμενα και εγώ να διαβάσω διθυραμβικά σχόλια για τον Δάβρη που ανέλαβε και τελικά έμεινα με την ........φαγούρα στο χέρι!!!!
Κόλλησα!!!!
Αναρωτήθηκα τι θέλει να πει ο ποιητής????
Συνεχίζω λοιπόν την ανάγνωση για να καταλάβω που το πάει ο Larry king?
Και μου έρχεται και το επόμενο σοκ...

Οκτώ μήνες κλείνουν από τότε που ανέλαβε η νέα δημοτική αρχή με τοΘωμά Ρούσση και στο χρονικό διάστημα αυτό, είναι πολύ λυπηρή η διαπίστωση, πως το καταστροφικόγια το δήμο πέρασμα της προηγούμενηςαρχής, παραμένει ανέγγιχτο και ασφαλές, κάτω από το πέπλο τηςαδιαφάνειας που ύφανε επί τέσσερα χρόνια η πολιτική που ακολούθησε ο κ. Οικονομάκος και οι περί αυτόν. Αυτό το πέπλο, κανείς μέχρι σήμερα απ’ όσους το «παρέλαβαν», δεν κάνει ούτε σκέψη να το ανασηκώσει, πόσο δε μάλλον να το αφαιρέσει!

Μεγάλε,ασύλληπτε,γίγαντα(φτάνει γιατί θα μου τελειώσουν και τα επίθετα κολακείας,και τι θα πω στην συνέχεια),πως κατάφερες μέσα σε μία παράγραφο να πεις τόσα πολλά????
Τι διαβάζουν τα γαλαζοπράσινα μάτια μου και δεν τα βγάζουν τα χέρια μου????
Μεγάλε τα ξαναχώνεις πάλι στον Ρούσση????
Αααα ρε κατακαημένε δήμαρχε,τι σου έμελλε να πάθεις???Μου φαίνεται ότι από αλλού το περίμενες και από αλλού θα σου έρθει!!!!
Νομίζω ότι είναι η ώρα να ξανακάνεις καμιά απευθείας ανάθεση για σκυλοτροφές γιατί μου φαίνεται ότι τα αδέσποτα άρχισαν πάλι να γαυγίζουν!!!!!!                                                                   
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                                 
  • Πάμε τώρα και στο σήμερα...
  • Διαβάζω λοιπόν στον Larry ότι επιτέλους δικαιώθηκε ο δόκτορ και επιτέλους το <<παράνομο>> λιμενικό ταμείο θα νομιμοποιηθεί!!!!!!
  • Άρα ότι έχει κάνει το Λιμενικό Ταμείο από 16/3/12 μέχρι και σήμερα είναι άκυρο και βέβαια κάποιοι θα πρέπει να πληρώσουν για όλα αυτά και εγώ προσωπικά λέω να μπούνε και φυλακή!!!!!!!
  • Να με δω στο κελί 33 στον κορυδαλλό μαζί με τον Οικονομάκο αλλά και τον Ρούσση και αλήθεια λέω δεν θα διαμαρτυρηθώ καθόλου!!!!!
  • Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι τις τελευταίες μέρες δέχομαι  τρομερές επιθέσεις από τον δικηγορικό σύλλογο αλλά και τον σύλλογο δικαστικών επιμελητών γιατί με θεωρούν υπεύθυνο που έχασαν τέτοιο πελάτη σαν τον δόκτορα.
  • Μόνο στους δικαστικούς επιμελητές για τα εξώδικα, και αυτό το λέω χωρίς πλάκα,πρέπει να έχει δώσει πάνω από 20,000 ευρώ!!!!!
  • Αμ το άλλο?????
  • Τι θα γράφει τώρα ο Larry????Πέστε μου με τι θα ασχολείται????Πάει θα μαραζώσει το παιδί.....
  • Τέλος πάντων εγώ θα περιμένω να δω την δικαίωση του αγώνα του δόκτορα, για να γελάσουμε όλοι μαζί μετά!!!!!!!!!!!!!!!!!                                                                                                                       
  • ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ......                                  
  • Και κλείνοντας,μήπως γνωρίζει κανείς να μου πει τι έγινε με την καταγγελία του δόκτορος προς τον δήμαρχο???????????




               ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΙ                                            ΕΙΜΑΙ....ΠΟΛΥΥΥΥ   ΚΑΛΑ!!!!!!  
                    Ο   διατελέσας  κουτός!!!!!!!!!!

14 σχόλια:

  1. Αργησες αλλα ΕΓΡΑΨΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΛΑΙΙΙΙΙΙΙΙΩΩΩΩΩΩΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. RE DIATELESA KOYTE TELIKA ISE MEGALO TRELOKOMIO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο ποτε οι αντιδήμαρχοι σβήνουν εξάμηνα στο νερο χωρις να περάσει δημοτικο συμβουλιο; Νεα ήθη
    Για κυταξτε κατι δι μηνα-που δεν εμφανίζονται καθόλου αλλα πληρώνονται- που πανε τα λεφτά; Μηπως στους άμισθους αντιδημάρχους; Πως τα δι μηνα πήρανε ανανεωση αμεσα έξι μηνες. Παρανομία καραμπινάτη. Αντιπολίτευση υπαρχει; Ψάξτε στα ορεινά του δημου και θα βγάλετε λαυρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαρυ κινκ,ο πανταχου παρων και απο τους παντες πληρων,γιο-γιο,εμεινα με την φαγουρα στο χερι,κωστικογιορικες,τα αδεσποτα αρχισαν παλι να γαυγιζουν.
    Πραγματικα το διαβασα πολλες φορες και δεν σταματαω να γελαω..Τρομερο κειμενο απιστευτα ευρηματικο και κυριως αυτοσαρκαστικο.Καθε φορα καλυτερος απο την προηγουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΗ Ο ΡΟΥΣΗ ΤΏΡΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΕ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ.
    .ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΓΙΑΣΕΜΑΚΗ ΤΙ ΝΣ ΤΟΝ ΚΆΝΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΑΣ ΡΕΕΕΕ.Αυτοι ειναι ικανοι να προκυρηξουν διαγωνισμο γκιο γκιο και να τα δωσουν με απευθειας αναθεση στον κουμπαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΣΕΜΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΗ .
    ΓΙΑΤΙ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε δεν με ενοχλεί τίποτα εφόσον δεν βρίζετε.Όμως λόγω δουλειάς δεν έχω την δυνατότητα να είμαι συνέχεια στο blog και να τα ανεβάζω αμέσως.Πάντως όσο για το σχόλιο σου να σου πω την αλήθεια δεν το κατάλαβα ακριβώς.Πάντως έτσι για την ιστορία,δεν έχω μάθει να πουλάω φίλους.

      Διαγραφή
  9. Φιλαράκι μου νομίζω ότι μαζί με το ΟΟΥΥΥΑΑΑΟΟΜΑ πρέπει να είναι το καλύτερο που έχεις γράψει.Δάκρυσα από τα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η βλακεία δεν έχει κοινωνική τάξη. Όμως όσο πιο ισχυρό είναι ένα άτομο, όσο μεγαλύτερη εξουσία έχει κοινωνικά τόσο πιο επικίνδυνο μπορεί να γίνει . Οι εκλογές είναι ένας πολύ αποτελεσματικός "θεσμός", ο οποίος εξασφαλίζει - ο θεοί -διατήρηση σταθερού ποσοστού ηλιθίων ανάμεσα στους ισχυρούς.
    Το σκοτάδι που εκπέμπουν "αυτοί" δυστυχώς είναι το σοβαρό πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Monos sou ta les monos sou ta akous. Kanenan allo den vlepoume. Kriftikane oloi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νιονιο πολυ καλο κειμενο.Ομως η αντιπολιτευση πραγματικα λαμπει με την απουσια της.Τωρα αρχισαν να φαινονται στα καφε και να κανουν συμφωνιες για το ποιος θα ειναι ο επομενος αρχηγος το 2019.Μεχρι τοτε εκτος απο το να πινουν καφε και να κανουν συμαχιες θα κανουν και τιποτε αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή