Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΩΡΩΠΟΥ ΘΩΜΑΣ ΡΟΥΣΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΞΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟ...



Πριν λίγο εκδόθηκε η απόφαση του δικαστηρίου για τον πρώην κοινοτάρχη Συκαμίνου,και νυν Δήμαρχο Ωρωπού,Κο Θωμά Ρούσση,η οποία τον έκρινε ένοχο, και του επέβαλε ποινή 15 μηνών και πρόστιμο 5,000 ευρώ,για τις τοξικές χωματερές στο Συκάμινο,μετά την μήνυση που του είχε καταθέσει ο Κος Τσακάλης Δημήτριος,εκδότης της εφημερίδος Ασωπός.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Κος Τσακάλης ο οποίος για  πέντε και πλέον χρόνια πάλευε μόνος του απέναντι σε ένα ολόκληρο σύστημα, εχθές όλως τυχαίως αποφάσισε ότι επειδή τον εγκατέλειψαν  όλοι,σε ένδειξη διαμαρτυρίας δεν θα διόριζε δικηγόρο για να υπερασπιστεί την μήνυσή του,κάτι το οποίο τελικά και έκανε.
Έτσι λοιπόν σήμερα στο Δικαστήριο παρουσιάστηκε το εξής παράδοξο:ο άνθρωπος  που 5 χρόνια τώρα ήταν ουσιαστικά μόνος του απέναντι στον Ρούσση ήρθε χωρίς δικηγόρο και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα όλως τυχαίως να μην έχουν την δυνατότητα να εξεταστούν βασικοί μάρτυρες κατηγορίας κατά του Ρούσση,όπως ο πρώην Δήμαρχος Ιωάννης Οικονομάκος,που μάλλον θα είχαν όλο και κάποια ενδιαφέροντα πράγματα να πουν.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί,το δριμύ κατηγορώ  του μηνυτή Κου Τσακάλη,ο οποίος είπε κατά την εξέτασή του ότι δεν μπορεί να κατηγορήσει άδικα τον κατηγορούμενο!!!!!!!!!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο1:
Ο πρώην κοινοτάρχης Συκαμίνου και νυν Δήμαρχος Ωρωπού καταδικάστηκε για τα τοξικά που θάβονταν παράνομα στις χωματερές του Συκαμίνου,παρόλο που ο μηνυτής του έπαθε ξαφνική κρίση συνείδησης μία μέρα πριν το Δικαστήριο,παρόλο που η μήνυση δεν συνοδευόταν από την εκπροσώπηση Δικηγόρου(να κάνει δυο δύσκολες ερωτήσεις βρε αδελφέ,και να μην παίζουν μπάλα μόνοι τους οι συνήγοροι του Ρούσση),και παρόλο που εξαιτίας της ξαφνικής κρίσης συνείδησης του μηνυτή,δεν είχαν την δυνατότητα να εξεταστούν βασικοί μάρτυρες κατηγορίας!!!!!!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο 2:


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
1)Σκέφτομαι τι θα γινόταν αν είχαν συνεχιστεί οι ενστάσεις στο Σ.Τ.Ε. και διάτασσαν επανάληψη εκλογών με τον Ρούσση πλέον ένοχο και με την βούλα!!!!!
2)Εντύπωση μου προκάλεσε σήμερα στο δικαστήριο μία απουσία.Του αντιδημάρχου κου Γαζβινιάν.Μήπως  λέω μήπως ράβει πιο επίσημο ένδυμα από αυτό του αντιδημάρχου???
Εγώ πάντως μετά από όλα όσα έχω δει το δηλώνω:Αν κατέβει για δήμαρχος θα είμαι μαζί του(αν βέβαια με θέλει).
3)Το αποφάσισα.Θα αρχίσω και εγώ να κάνω το ανεξήγητο... Όπως λέει και ο φίλος μου ο Γιασεμάκης άλλωστε,δικαίωμα στην μαλακία έχουμε όλοι!!!Εγώ γιατί να αποτελέσω εξαίρεση... 

Υ.Γ.
Μόλις πριν λίγα λεπτά έμαθα κάτι για μία συνάντηση που έγινε.Είναι κάτι που αδυνατώ να το πιστέψω.Το δηλώνω και επίσημα.Αν έχει γίνει και αυτό τότε πράγματι θα πρέπει να κάνουμε όλοι αυτό που λέω εδώ και καιρό ότι δεν χρειάζεται.

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ...

Και κλείνοντας βάζω μία φωτογραφία αφιερωμένη εξαιρετικά σε κάποιον που όπως είπε με έχει για πρωινό!!!

16 σχόλια:

  1. Ρε καμπιωτη τι να ξανασηστηθουμε?Εδω πρεπει να πανε ολοι για φουντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΟΟΟΥΥΥΥΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!
    Ο ΟΟΟΟΥΥΥΥΥΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΩΡΩΠΟ ΣΗΜΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΗς ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ.
    ΑΝΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΜΕΡΙΚΕς ΒΟΗΘΙΕς ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ,ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΙΟ.?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΤΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε το διάβαζα με μια φίλη μου και με έκανες και γέλασα!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πουλημένοι πουλημένοι
    Άλλη στράτα δε σας μένει
    Μνήμα σας προσμένει
    Κάσα καρφωμένη

    Για τους πουλημένους
    Βόλι δε χαλάμε
    Με πέτρες και κοτρόνια
    Τους πετροβολάμε

    Πουλημένοι πουλημένοι
    Άλλη ώρα δε σας μένει
    Μνήμα σας προσμένει
    Κάσα αφορισμένη

    Και για όλους ίδια
    Θα ’χετε κονάκι
    Λακούβες με σκουπίδια
    Κι απάνω τους κοράκι

    Όλοι οι πουλημένοι
    Είστε καταραμένοι
    Απ’ την δική μας τη γενιά
    Από εργάτη ποιητή
    Κι από γραφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ μου εσύ μου φαίνεται ότι κάνεις πολύ παρέα με τον φίλο μου και πολύ καλό παιδί τον Μιχάλη τον Χασιώτη.Πάντως καλό είναι αλλά θα μου επιτρέψεις να το ξαναδημοσιεύσω την πρωτομαγιά!!!

      Διαγραφή
  5. ΦΙΛΕ με κεφαλαία γράμματα, και το εννοώ,
    Αφού πρώτα σε παρακαλέσω να βοηθήσεις στο πως κλείνετε το ρήμα,επίρημα,ουσιαστικό,η ότι αλλο είναι τέλος πάντων,(ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ,και ΞΕΥΤΙΛΑ).Προσπαθω να τα κλείνω αλλά αντι για ο ξευτίλας,του ξευτίλα τον ξευτίλα μου βγαίνουν διάφορα ονόματα στην θέση τους.
    Για να συνεχίσω ,ΦΙΛΕ, όπως σου βάζω σχεδόν σε κάθε ανάρτηση που δημοσιεύεις σου ξαναλέω για μια ακόμα φορά ότι δεν αξίζει να ασχολείσε.Παράτα τα.ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.Δεσ τον ωρωπό και πως τον εχουν καταντησει τοσα χρόνια.Δεν θα ακούσεις ευχαριστώ και βάζω στοίχημα ότι αν ποτέ χρειαστείς καποιον ολοι θα γυρισουν την πλατη.Δες ο ωρωπος ποιο δήμαρχο εβγαλε.Αυτόν που τωρα και αποδεδειγμένα μόλυνε ακόμα και την περιοχή του.Αυτον εβγαλαν.ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι ειδικά εσύ το εννοείς απόλυτα.Επειδή δεν θέλω να σου πω τα ίδια και τα ίδια θα σου απαντήσω αυτή την φορά μέσα από τα λόγια ενός πραγματικά μεγάλου...
      Ν’ αγαπάς την ευθύνη
      να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
      θα σώσω τον κόσμο.
      Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.

      Διαγραφή
  6. ετσι ετσι τσακαληςςςςςςς και δεν ειμαι καλα κερνα πονω μητσοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά τα λες για το φτυσιμο σε μερικους μερικους.Αλλα δεν σκέφτεσε οτι μπορει να νομιζουν οτι βρεχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. THELO NA DO TI THA POYN OI ARXHGOI TON PARATAKSEON TOY OROPOY?A KAI O PROEDROS TWN SYLLOGON WRWPOY.
    THA MILISEI KANEIS OI THA KANOYN OLOI TON PAYLOPOYLO???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KAMPIOTI TO TIRI TO EIDES.TIN FAKA DEN EIDES.APO TORA KAI META NA DEIS TI SOY ERXETE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ. ΕΞΩ Ο ΚΑΛΑΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις τελευταίες δύο μέρες προφανώς μου έγιναν δεκάδες αναφορές στο support blogger ότι δημοσιεύω πορνογραφικό περιεχόμενο με σκοπό να μου κλείσει ο Blogger To blog. Να ενημερώσω τους αγαπητούς φίλους ότι το πολύ πολύ να ανοίξω άλλο λογαριασμό. Την Δευτέρα που θα είμαι στο γραφείο μου θα είμαι σε θέση να δημοσιεύσω και τις σχετικές φωτογραφίες κάτι που δεν μπορώ να κάνω σήμερα διότι γράφω από το τηλέφωνο. Άντε Περαστικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΑΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ Η ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΟΙΑ Ο ΑΦΡΟΣ....!!!!!!
    ΡΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΣΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΕΟΙΟΥΣ ΚΥΡΟΙΟΥΣ...
    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΣΑΤΣΑ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΝΤΡΟΠΗ ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΣΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΤΡΑΠΗ ΚΙΟΛΑΣ ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΑΝ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΣΣΣΣΣΣΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΡΕ ΑΙ....
    ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΒΡΑΔΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή