Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Αδελφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια!!!!!!!!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΠΕΜΠΤΗ 10-10-2002 
ΤΟΠΟΣ :ΝΕΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΩΡΩΠΟΥ
ΩΡΑ: Περίπου 21.00

Τρεις ημέρες πριν τις Δημοτικές εκλογές του τότε Δήμου Ωρωπίων,στην πιτσαρία PORTO,βρίσκονται ο τότε υποψήφιος Δήμαρχος, Σπύρος Μέξης και τα περισσότερα στελέχη του συνδυασμού του.Έξω συζητώ εγώ με έναν φίλο, πρωτοκλασάτο στέλεχος του συνδυασμού του Μέξη,και περνάει μπροστά μας ο τότε κοινοτάρχης Ν.Παλατίων, κος Γαβριήλ μέσα σε ένα μαύρο jeep frelander αν θυμάμαι καλά.Σταματάει να χαιρετήσει και εγώ πηγαίνω στο παράθυρό του και έχουμε μία ολιγόλεπτη συζήτηση.Ο φίλος μου που ακούει τι περίπου λέμε με φωνάζει και μου κάνει παρατήρηση να μην πολώνω το εκλογικό κλίμα.Γύρισα λοιπόν στο προαύλιο  του PORTO για να καταλάβω πως μία προσωπική διαφωνία που είχα με τον κο Γαβριήλ ήταν ικανή να πολώσει το προεκλογικό κλίμα.Ο φίλος μου μου εξήγησε ότι την Κυριακή μπορεί ο Γαβριήλ να ήταν τρίτος,άρα θα έπρεπε να τα είχαμε καλά μήπως χρειαζόμασταν την βοήθειά του  για τον δεύτερο γύρο.
Γεμάτος απορία ρώτησα αν πραγματικά πιστεύει ότι μπορεί ποτέ ο Γαβριήλ να ψηφίσει Μέξη???
Γιατί να μην μπορεί μου λέει ο φίλος μου....
Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

Τρομερά νευριασμένος σαν κουτός που ήμουν από τότε,απάντησα:
Εγώ δεν βάζω υποψηφιότητα με κανένα,άρα εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου, αυτήν την πολιτική να την χαίρεσαι εγώ προσωπικά δεν θέλω να συμμετέχω...

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ :ΚΥΡΙΑΚΗ 20-10-2002
ΤΟΠΟΣ :ΝΕΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΩΡΩΠΟΥ
ΩΡΑ: Περίπου 21.00

Τα αποτελέσματα έχουν βγάλει πρώτο Δήμαρχο Ωρωπίων το Μέξη,και ετοιμάζετε να πάει στο εκλογικό του κέντρο στην Σκάλα να ευχαριστήσει τον κόσμο που τον ψήφισε.
Σε ένα ακριανό τραπεζάκι πάλι στην PORTO κάθομαι με τρεις φίλους.Τον αείμνηστο Κώστα Καραβάνα,τον Γρηγόρη τον Μέξη(αδελφό του νεοκλεγέντα Δημάρχου)και τον Γιώργο Γιασεμάκη πρώτο σύμβουλο τότε σε σταυρούς από τον συνδυασμό του Δημάρχου.
Μπροστά μας περνούν δεκάδες αυτοκίνητα κορνάροντας με τις αφίσες του Μέξη στα παρμπρίζ και κάνουν τον γύρο του θριάμβου στον Ωρωπό.Τότε βλέποντας όλους αυτούς που περνούσαν μπροστά μας (τους οποίους τους ήξερα) να πανηγυρίζουν,είπα ότι πρέπει να μας ψήφισε το 108% των Δημοτών. 

Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

Εμείς τους πανηγυρισμούς τους ζήσαμε από μακριά αφού οι υπόλοιποι της παρέας έμειναν μαζί μου για συμπαράσταση σε ένα πρόβλημα υγείας που είχε συμβεί στην μητέρα μου,λίγες ώρες πριν....

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΚΥΡΙΑΚΗ 22-10-2006 
ΤΟΠΟΣ :ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΕΩΝ ΠΑΛΑΤΙΩΝ ΩΡΩΠΟΥ
ΩΡΑ: Περίπου 22.30

Τα αποτελέσματα των εκλογών έχουν φέρει τον Γιώργο Γαβριήλ Δήμαρχο Ωρωπίων και έξω από το σχολείο ο κόσμος πανηγυρίζει.
Έκπληξη.!!!!!!!
Και σήμερα ο Γαβριήλ πρέπει να έχει σαρώσει....Και αυτός πρέπει να πήρε ποσοστό πάνω από 101%.....
Μέσα από τα κάγκελα του σχολείου βλέπω τώρα τα ανάποδα από το 2002.Το σύνθημα αέρα,αέρα να φύγει η χολέρα δονούσε την ατμόσφαιρα....Αυτοί που ήξερα ότι ήταν μαζί μας φώναζαν πιο δυνατά υπέρ του Γαβριήλ ακόμα και από τον Λαμπαδαρίδη....
Μέσα στο σχολείο ο Μέξης φοβερά απογοητευμένος και καταβεβλημένος,όχι τόσο για το αποτέλεσμα όσο για αυτά που άκουγε ειδικά από <<δικούς του>> ανθρώπους, δεν είχε κουράγιο ούτε να φύγει από το σχολείο.Θυμάμαι ήταν ο Γιάννης ο Κανελλόπουλος  που είπε πάμε και βγήκαμε έξω,κάποια στελέχη του συνδυασμού και ο Μέξης μέσα από τον κόσμο.
Στην πόρτα ο Μέξης κοίταξε τον κόσμο που είχε πάει όλος προς την μία πλευρά...Την πλευρά των νικητών...Και όμως εκεί έβλεπε και δικούς του ανθρώπους....Ανθρώπους που είχε ευεργετήσει....
Τον κοίταγα στα μάτια....Δεν έτρεχαν δάκρυα....Νομίζω ότι έτρεχαν αίμα....
Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:  ΚΥΡΙΑΚΗ 14-11-2010 
ΤΟΠΟΣ :ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ                                               ΝΕΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΩΡΩΠΟΥ
ΩΡΑ: Περίπου 23.00

Τα αποτελέσματα δίνουν στον Οικονομάκο την νίκη και τον κάνουν τον πρώτο Δήμαρχο του μεγάλου πια Δήμου Ωρωπού,και εγώ που πήρα πρώτη φορά μέρος σε εκλογές,κατά διαβολική σύμπτωση,έχω εκλεγεί.
Στο εκλογικό κέντρο η χαρά όλων είναι απερίγραπτη,ο κόσμος με χαμόγελα συγχαίρει την καινούργια δημοτική ομάδα,και εγώ σε μία άκρη,
ξαναβλέπω πάλι ανάποδα!!!!
Αυτός που πανηγυρίζει δίπλα στον dj δεν ήταν που προχθές στο όναρ έβριζε χυδαία τον Οικονομάκο και όλους εμάς???
Η παχουλή κυρία που είναι μέσα στο εκλογικό κέντρο και αγκαλιάζει έναν έναν τους υποψηφίους κλαίγοντας από συγκίνηση,δεν μοίραζε ψηφοδέλτια μέχρι και σήμερα το πρωί του Λίτσα???Τι έγινε ρε παιδιά????
Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΚΥΡΙΑΚΗ 25-05-2014 
ΤΟΠΟΣ :ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΥΣΣΗ-ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ
ΩΡΑ: Περίπου 21.00

Το τρελό γλέντι ξεκίνησε!!!!
Οι νταλίκες στο λιμάνι δονούν την ησυχία της νύχτας με τις κόρνες τους,σκεπάζοντας ακόμα και την Χαρά Βέρα αλλά και τον Σαφέτη(το μικρό του δεν το ξέρω)που παίζουν στο τέρμα από τα ηχεία που έχουν τοποθετηθεί στο εκλογικό!!!!

Οι καμπάνες στο Συκάμινο χτυπούν χαρμόσυνα...

Επιτέλους ήρθε η απελευθέρωση του Ωρωπιώτικου Λαού από αυτούς που τον πήγαν χρόνια πίσω...
Από αυτούς που πούλησαν τον αγώνα τον διοδίων.
Από αυτούς που έκαναν απευθείας αναθέσεις.Από αυτούς που άφηναν νηστικά τα αδέσποτα...
Από αυτούς που έδιναν στον κουμπάρο δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να καθαρίσει τα χιόνια,,,,,,άμα χιονίσει!!!! Κ.λ.π......
  Κάθισα λοιπόν να δω και εγώ το βίντεο τον πανηγυρισμών,γιατί την αμαρτία μου θα την πω,τους πανηγυρισμούς τους είδα από τα βίντεο που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο.
Και πάνω που τρώω τα ποπ κορν μου,όμορφα και ωραία,μου βγήκε το καλαμπόκι από το αυτί!!!
Τι έγινε πάλι ρε παιδιά???
Μη χάλασε το face book???
Μη χάλασε το you tube???
Τι βλέπουν τα μάτια μου και δεν τα βγάζουν τα χέρια μου???

Πάλι jet lac στα μάτια έπαθα???Πάλι ανάποδα τα βλέπω???

Καλά αυτός ο κυριούλης ο ψηλός και ευθυτενής που τρέχει να αγκαλιάσει τον Ρούσση,δεν είναι αυτός που είχε οργώσει όλη την περιοχή για να βγάλει έναν υποψήφιο του Οικονομάκου???
Αμάν....να και ο πρόεδρος του συλλόγου....που μου έβαλε τρελό χέρι προχθές γιατί δεν του πήγα ψηφοδέλτια!!!! 
Ώπα....Να και δικός μου στο γλέντι του Συκάμινου...Χορεύει ζεϊμπέκικο στο σιντριβάνι...Τι κρίμα να μην είμαι εκεί να του ρίξω και κανένα................................λελούδι........
Ξανά από την αρχή όλα τα βίντεο και γρήγορα...Δεν μπορεί,για να είναι εκεί,όλοι αυτοί οι <<δικοί μας>>,κάπου θα είμαι και εγώ!!!Τα βίντεο ξανά και γρήγορα.......

Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΣΗΜΕΡΑ
ΤΟΠΟΣ :ΩΡΩΠΟΣ
ΩΡΑ: Δεν κοίταξα ρολόι...

Να που φτάσαμε αισίως και στις Εθνικές Εκλογές τις Χώρας...
Δεκάδες υποψήφιοι και μεταξύ αυτών και ο πρώην Δήμαρχος Ωρωπού ο Γιάννης Οικονομάκος,η Ιωάννα Στεργίου,αλλά και η Πελαγία Μαναβέλη,ο Διαμαντής Δάβρης,ο Δημήτριος Παπαπέτρου,και ίσως και κάποιος άλλος που μου διαφεύγει.
Και ενώ όλα κυλούσαν ήρεμα ωσάν του στοίχους του ποιητή,
 «Ήσυχο, ήσυχο το ποταμάκι, αργοκυλάει το γαλάζιο του νεράκι και τραγουδάει την αγάπη τη χρυσή, μια κι ήρθες, αγαπούλα μου εσύ».

Ξάφνου.......Δημοτικό συμβούλιο Δήμου Ωρωπού.....
Εκεί λοιπόν ο κος Οικονομάκος ανακοινώνει στο δημοτικό συμβούλιο την υποψηφιότητά του με την Ν.Δ. και όπως μου μεταφέρθηκε από πολλούς παρόντες στην συνεδρίαση, ο δήμαρχος τον προσφώνησε ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ!!!!!
Να το πάθω το εγκεφαλικό τώρα ή να περιμένω λίγο ακόμα?Και πάνω που προσπαθούσα να συνέλθω και να ανακτήσω δυνάμεις,ώστε να λιποθυμήσω μετά μόνος μου και με αξιοπρέπεια...
έρχεται και ο φίλος μου ο Ξύλος για να με αποτελειώσει......

Ξέρετε ο φίλος μου ο Ξύλος που τέσσερα χρόνια τώρα μέλι έσταζε η πέννα του για τον Οικονομάκο και όλους εμάς.
Αφού μετά από κάθε ανάρτηση στην μάχιμη που είχε θέμα τον Οικονομάκο,μετά άλλαζε πληκτρολόγιο.Είχαν κολλήσει τα πλήκτρα από τα μέλια!!!!Και του λέγαμε όλοι,ρε φίλε μην γράφεις τόσο καλά λόγια για τον Δήμαρχο....Θα μας παρεξηγήσουν....Θα νομίζει ο κόσμος ότι τα παίρνεις από τίποτα μαϊμού αναθέσεις(για σκυλοτροφές ας πούμε)για να τον ανεβάζεις τόσο.....Τίποτα αυτός!!!
Πιστός στον Οικονομάκο μέχρι παρεξηγήσεως!!!!!!!

 Ο φίλος μου ο Ξύλος λοιπόν  βάζει στο site του: 

Ο Γιάννης Οικονομάκος, που δεν επιθυμεί τον έλεγχο στις πράξεις του, σε ψηφοδέλτιο της Ν. Δ.

και λέω και εγώ πάει χάλασε και αυτός,του έφυγε του Οικονομάκου.....Ούτε τον σταυρό του δεν θα βρει....

Έρχεται που λέτε μετά από μερικές μέρες ο φίλος ο Ξύλος, και ενώ έχω μάθει ότι ο Ρόυσσης είπε το <<ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ>>,και δημοσιεύει προεκλογική διαφήμιση του Οικονομάκου!!!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ: (Υποψήφιος Βουλευτής Ν.Δ.- Περιφέρεια Αττικής): Δύσκολες ώρες – “Ωρες ευθύνης!

Τώρα πέστε μου τι να πω????Που να πω τον πόνο μου και ποιος να με ακούσει....
Τι δύσκολες ώρες ρε μεγάλε????
Πλάκα μας κάνεις????
Μόνο δύσκολες????Το μόνο που με παρηγορεί, και ευτυχώς το έχω διασταυρώσει,
είναι ότι στον δήμο Ωρωπού δεν έχει προεδρικές εκλογές...
Γιατί σκέφτομαι ότι μπορεί να έβλεπα προτεινόμενο σαν πρόεδρο τον Οικονομάκο από την πλευρά Ρούσση,μετά από εισήγηση του Ξύλου και του Γαζβινιάν!!!!!!!

Αλλά τι να πει κανείς????Μου το είχε πει τότε ο φίλος μου....

Αυτό είναι Πολιτική!!!!!!!

Από το 2002 έχουν περάσει 12 χρόνια,και έχουν αλλάξει πολλά,και πολλοί.Εγώ εξακολουθώ να είμαι το ίδιο κουτός όπως τότε,και να έχω ακόμα φανατικά φίλους που τους υπερασπίζομαι και με υπερασπίζονται,και σταθερά κάποιους απέναντι,που απλά θα τους έχω απέναντι....


Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, γεγονότα ή καταστάσεις είναι τυχαία και εντελώς συμτωματική???


Υ.Γ1)Στις 5-2-2015 εκδικάζεται στο ΣΤΕ η ένσταση  του Γιώργου Γιασεμάκη,για την εγκυρότητα των εκλογών της 25-5-14 του Δήμου Ωρωπού.
2)Συγχαρητήρια σε όσους από την περιοχή μας έλαβαν μέρος στις βουλευτικές εκλογές της προηγούμενης εβδομάδας,και ειδικά σε μία νέα κοπέλα την Πελαγία Μαναβέλη του Θεοδώρου ,που αν και η πρώτη της φορά σε ένα κόμμα που στην περιφέρειά μας ήρθε όγδοο συγκεντρώνοντας λίγο πάνω από 8,000 ψήφους, κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 1800 σταυρούς.
3)Παλιέ μου φίλε που μόλις προχθές έμαθα ότι ήσουν αυτός που μου έγραψες το καλύτερο και αρτιότερο μέχρι και σήμερα σχόλιο που έχω λάβει,θα ήθελα να σε παρακαλέσω να ανακαλέσεις την απόφασή σου και να εξακολουθείς να σχολιάζεις στο blog μου.Με τιμάς και το χρωστάς και στον εαυτό σου και στους φίλους σου.Μην περιμένεις να γράψεις όπως μου είπες όταν το blog μου γίνει επαγγελματικό,γιατί απλούστατα δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω αφού είμαι απλά ερασιτέχνης.

17 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕΣ ΦΙΛΕ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ; ΑΠ' ΟΣΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΝΑΣ ΑΞΙΖΕ. Ο ΜΕΓΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΞΗΣ. ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Θαλή.
      Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση στο σχόλιο σου.Ο λόγος που ασχολούμαι και πιστεύω ότι θα εξακολουθήσω να ασχολούμαι είναι καθαρά γιατί έτσι αντιλαμβάνομαι τον όρο Αξιοπρέπεια και Συνέπεια λόγων και έργων.Όσο για τον Σπύρο Μέξη δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, γιατί εδώ και πολλά χρόνια τον θεωρώ οικογένειά μου.

      Διαγραφή
  2. Είχες πει ότι το 2015 θα κανεις ποιο σοβαρή αντιπολίτευση. Περιμένουμε. Πάντως αυτο που έγραψες πραγματικά πονάει. Θυμίζει πόσο μπολ τούμπες είμαστε σαν λαός και ειδικά εδω που έχουμε και πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τον Θαλή. Για ποιους τρέχεις ρε νιονιο; Δεν έχεις καταλάβει ότι δεν αλλάζει το θέμα. Όλοι τους είναι δειλοί μοιραίοι και άβουλοι αντάμα που προσμένουν ίσως κάποιο θάμα. Που είναι η αντιπολίτευση που κάνουν οι δικοί σου; Όλοι υποτακτικοί του Ρούσση είναι. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠαραλιΆρχης
      Το εκπληκτικό ποίημα του Βάρναλη -οι μοιραίοι-, κύριε των 6.54 στην τελευταία του στροφή,πριν τον στοίχο που αναφέρεται γράφει:
      Έτσι,στην σκοτεινή ταβέρνα πίνουμε πάντα μας σκυφτοί,ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΑΘΕ ΦΤΕΡΝΑ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΥΡΕΙ,ΜΑΣ ΠΑΤΕΙ...

      Διαγραφή
  4. Τι ακριβώς θέλεις να πεις με αυτό που γράφεις γιατί δεν την κατάλαβα αυτή την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου
      Έγραψα απλά κάποιες σκέψεις πολλών χρόνων.Είναι θέμα του καθενός να καταλάβει ότι νομίζει.

      Διαγραφή
  5. Gia ton diko sou ton oikonomako den se vlepo na les tipota Kai tin stiriksi pou pire apo tin omada tou roussi. I kosmos to exei toumpano Kai esi krifo Kamari.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΧΑΣ
    Στις 5-2-15 θα γίνει στο συμβουλιο επικρατείας η ένσταση του Γιασεμάκη.Η ένσταση του Οικονομάκου γιατί δεν μας λες πότε γίνετε?Οσο για την ένσταση του Γιασεμάκη είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θα γίνει?Για ξανασκέψου το λίγο καλύτερα? ΕΜΠΙΣΤΕΨΟΥ ΤΟΝ ΘΩΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που να δεις αγαπητέ κ Καμπιώτη να δεις τι γίνεται και στα ορεινά του δήμου Ωρωπού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι και εκεί ομορφιές!!!!Όπως λέει και ο λαΪκός αΪδός ΛΕ-ΠΑ.(Βασανιστείτεεεεεεεεεεε).

      Διαγραφή
  8. ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ ΔΗΜΉΤΡΗΣ


    Περιμένω με μεγάλη αγωνία το δεύτερο μέρος της εξομολόγηση σου φίλε!!!!!!!!
    Έμαθα ότι σταμάτησες τον έρανο... Γιατί;;;;; Μήπως πάλι έχω δίκιο;;;; Δεν φταίω εγώ.... Απο κουτό και χαζό μαθαίνεις την αλήθεια!!!!!!!


    Υ. Γ... Εάν το μαγαζί μου είχε στόμα με όλα αυτά που έβλεπε και άκουγε θα έγραφες Best seller!!!!!!

    ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ ΔΗΜΉΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Μήτσο,πολύ φοβάμαι ότι το δεύτερο μέρος θα το γράψω πολύ σύντομα.Όσο για το δίκιο σου στο είπα και από κοντά.Αυτό που δεν κατάλαβα είναι για τον έρανο???

      Διαγραφή
  9. Φιλε Διονυση,σου εχω ξαναγραψει.Παρακολουθω το μπλοκ απο την αρχη που ξεκινησες αλλα σημερα δεν θα γραψω τιποτα γιαυτα που λες στο κειμενο σου αλλα θα σταθω στον τροπο που τα λες.Ειναι τρομερος ο τροπος που απο την συγκινηση που σου βγαινει καθαρα στα χρονια που αναφερεσε για τον φιλο σου τον μεξη,που συμβαινει να ειναι και δικος μου φιλος,μεχρι τα συμερινα χρονια που περνας στον τρομερο σαρκασμο για τα σημερινα γεγονοτα,τις κωλοτουμπες ολων αυτων που ηθελαν και τις τυχες μας στα χερια τους,μεχρι που φτανεις σε ενα απιστευτο σφαξιμο οχι με το μπαμπακι αλλα με τον μπαλτα.Πραγματικα για μια ακομα φορα οπως και με το προηγουμενο σου κειμενο,για τον ουυυυαωμα,με εντυπωσιασες για το απιστευτο καυστικο σου χιουμορ.Τωρα σχετικα με αυτα που γραφεις,μου ηρθε στο μυαλο μια ταινια του Κωστανταρα που ηταν ναυγαγος και παρακολουθουσε αυτους που του εβγαζαν τον επικηδειο.Μολις ξεκινησε να μιλαει ο Λαυρεντης Διανελος που ηταν και ο μονος που τον αγαπουσε πραγματικα,ειπε,τωρα καλυτερα να φευγω γιατι αρχισαν να ακουγονται οι μεγαλες αληθειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kε ΚΑΜΠΙΩΤΗ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΠΥΡΟ ΜΕΞΗ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΠΕΥΚΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ "ΜΕΓΑΛΟ". ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Θαλή
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,άλλωστε σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις,και το σπίτι μου στον πευκιά είναι.

      Διαγραφή
  11. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΔΡΟΜΟΙ ΕΠΙ ΣΠΥΡΟΥ ΜΕΞΗ ΕΓΙΝΑΝ, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. Ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΞΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ 4 ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙ 9 ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή