Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ !!!!!




Είχα αποφασίσει εδώ και καιρό να σταματήσω να γράφω στο μπλοκ μου, να σταματήσω να μιλάω και να περιμένω. Όπως έχω πει πολλές φορές ο χρόνος είναι τελικά ο αδιάψευστος κριτής των πάντων. Βέβαια δεν κρύβω ότι υπήρξαν στιγμές που κόντευα να πνιγώ στην σιωπή μου, καθώς όλα αυτά που γίνονται τους τελευταίους μήνες στο Δήμο Ωρωπού αλλά και ειδικότερα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σκάλας Ωρωπού ήταν εξαιρετικά δύσκολο για μένα να αντιμετωπιστούν με σιωπή. Προσπάθησα λοιπόν να ακολουθήσω το ανέκδοτο που έχω δημοσιεύσει με τον κόκορα (αφεντικό σιγά μην μου ξυπνήσεις τα όρνεα) και έτσι συγκρατήθηκα. 
Σήμερα λοιπόν είναι η ώρα να γράψω δύο λόγια για να μην  υπάρχει καμία παραπληροφόρηση και να μάθουν όσοι πραγματικά θέλουν, την αλήθεια. Εδώ και αρκετά χρόνια πνίγηκα στην λάσπη της συκοφαντίας από διάφορα παπαγαλάκια που σήμερα κατέχουν την εξουσία στο Δήμο Ωρωπού, για μένα προσωπικά αλλά και την διοίκηση μου στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σκάλας Ωρωπού. 
Ακούστηκαν τόσα πολλά που με κουράζουν ακόμα και να τα επαναλάβω. Αποφάσισα πριν τρεις μήνες να καταγγείλω στο σώμα ειδικών ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών, με επώνυμη καταγγελία, ώστε να ελεγχθεί η διοίκηση μου από το σώμα των επιθεωρητών από το 2012, αλλά βέβαια μέχρι και σήμερα. 
Σήμερα όπως με πληροφόρησαν από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών, κλιμάκιο τριών επιθεωρητών έκανε τον έλεγχο στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σκάλας Ωρωπού.
Το αποτέλεσμα της σημερινής έρευνας θα δείξει αν για όλα όσα με κατηγορούσαν τέσσερα και πλέον χρόνια τώρα έχουν κάποια δόση αλήθειας ή όχι. 
Εγώ προσωπικά ξέρω ότι δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, δεν γνωρίζω όμως, αν ισχύει το ίδιο για τους δυο προέδρους  που με διαδέχθηκαν, τον κο Ρούσση και τον κο Δάβρη. Ο χρόνος και ελεγκτές τα δείξουν.
Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους ότι μετά πάλι από καταγγελία δική μου άνοιξε ήδη δικογραφία και διεξάγεται προανάκριση για την παράνομη μεταφορά του Οικίσκου από το λιμάνι του Ωρωπού, που φρόντισε ο κος Δάβρης και ο κος Ρούσσης, χωρίς να ακολουθήσουν καμία νόμιμη διαδικασία να πράξουν.
Θα ήθελα εδώ να τονίσω ότι δεν μου φταίει σε τίποτα ο κος Δάβρης, καθώς θεωρώ ότι την παγέτα της ορχήστρας την κρατάει ο Δήμαρχος και αυτός είναι υπεύθυνος για τους συνεργάτες του και τα όσα πράττουν.
Τώρα όσον αφορά την υπόλοιπη διοίκηση του Δήμου Ωρωπού, τα οικονομικά της στοιχεία, τiς κατά συρροήαπ΄ ευθείας αναθέσεις και όλα τα υπόλοιπα θα αναφερθώσε επόμενο επεισόδιο. 
Πάντως κύριοι προφανώς δεν θυμάστε αυτό που σας είχα γράψει πέρυσι.  

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ.

Κύριε Δήμαρχε στο έχω πει και γέλασες. Αν ήμουν δημοτικός σύμβουλος δεν θα πέρναγες παράνομα ούτε λαμπάκια για τα Χριστούγεννα. Αλήθεια τώρα που είπα λαμπάκια, ωραίος ο Πασχαλινός φωτισμός. Αλήθεια, πόσο στοίχισε;

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ.

Υ.Γ.

Και να κλείσω θυμίζοντας κάτι στον κο Ρούσση. Σε μία συνεδρίαση του Δ.Λ.Τ.Σ.Ω πέρυσι μου είπες ότι μετά από είκοσι χρόνια στην Αυτοδιοίκηση κάτι τέτοιους σαν και εμένα τους έχεις για πρωινό. Άντε βρε Δημαρχούλη. Καλή όρεξη και προπαντός καλή χώνεψη.

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ

19 σχόλια:

  1. ΕΊΝΑΙ ΝΤΡΟΠΉ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΎΝ ΑΥΤΟΊ ΟΙ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπουν τον καθρέφτη, βλέπουν την ώρα,
    ρωτούν αν είναι τρέλα τάχα ή λάθος,
    «όλα τελείωσαν» ψιθυρίζουν «τώρα»,
    πως θ’ αναβάλουν βέβαιοι κατά βάθος.
    Κώστας Καρυωτάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μια ακόμη φορά έγραψες. Απολαυστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα αποτελέσματα του ελέγχου έχουν σημασία. Αυτά να βγάλεις στο φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έβγαλε ανακηνωση και ο κολητος σου ο Οικονομάκος. Μαλον δεν εμηνε κανένας άλλος στο όραμα για να σηχαρη. Περιμένετε πρωτα τα αποτελεσματα του ελεχου και μετα να πανηγηρησετε. Και μην βαζης μόνο τα σχολια που σε σημφερουν. Σε μαθαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ φήλε ή φήλη. Ομολογώ ότη το μηνημά σου με έβαλε σε σκέψης. Να σηνεχησης να μου στέλνης μηνηματα γηατή η επηκηνωνήα μαζή σου ήνε εξερετηκά επηκοδομητηκή!!!! Και να θημάσε Αλέξης αγαπάη Σηλήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κλλλλλλλλλλαιιιιιιιιιιιίωωωωωωω. Έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πηρημηνη μη κη ηρχημη. Πνηγηκα. Σημφωνω με τον προηγουμενο. Κλλλλληηηηηηηηηήωωωωωωωωω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο 1:17πμ με στοίχημα 5 δολάρια συκαμίνου είναι ο γνωστός ouamaaouas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που τον θυμήθηκες αυτόν; Δεν νομίζω. Αυτός έγραφε Greeklish. Πάντως εγώ σου βάζω στοίχημα ( παρεπιπτόντως πολύ έξυπνο),10 δολάρια συκαμίνου ότι έχουμε πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτός είναι απλά έχει μεταλλαχθεί. Τον χάλασαν και αυτόν τα λεφτά σε λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΊΝΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΕΊΝΑΙ ΆΣΧΗΜΟΙ ΕΊΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΕΊΝΑΙ ΚΛΈΦΤΕΣ ΕΊΝΑΙ ΑΜΌΡΦΩΤΟΙ ΕΊΝΑΙ ΧΟΝΤΡΟΊ ΕΊΝΑΙ ΆΣΧΕΤΟΙ ΕΊΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΔΊΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΌ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΑΣ. ΑΥΤΟΥΣ ΨΉΦΙΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΤΟΙ ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΊΔΙΟΙ ΚΟΥΤΟΙ ΨΉΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΣΎΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛ. ΣΗΜΕΊΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΏΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟΊ ΕΊΝΑΙ. ΤΟ ΕΡΏΤΗΜΑ ΕΊΝΑΙ ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΕΜΕΊΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΆΝΟΥΝ ΤΑ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΈΝΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΊΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΌΤΙ Ή ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ Ή ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΕΠΊΠΕΔΟ. ΉΡΘΕ Η ΏΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε μου η φίλη μου ανέβασα το σχόλιο σου,αν και δεν συμφωνώ απόλυτα. Η ψήφος είναι ένα από τα λίγα κάστρα της δημοκρατίας που δεν έχουν πέσει ακόμη. Άρα μας αρέσει η όχι το αποτέλεσμα που προκύπτει από την ψήφο των συμπολιτών μας, οφείλουμε αν θέλουμε να λεγόμαστε δημοκράτες,να το σεβόμαστε. Αυτό που οφείλουμε επίσης να κάνουμε είναι να αγωνιζόμαστε για αυτά που πιστεύουμε εμείς και με την στάση μας να προσπαθούμε να καταδείξουμε ότι έχουμε δίκιο. Όσο για άσχημους και χοντρούς, συγνώμη αλλά και εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία, αλλά τι να κάνω, και εμείς οι παχουλό κομψοί έχουμε δικαιώματα. FREE WILLIE!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΌΧΙ, ΆΛΛΟ ΧΟΝΤΡΟΣ ΣΤΑ ΚΙΛΆ ΚΑΙ ΆΛΛΟ ΣΤΗΝ ΠΈΤΣΑ (ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ) ΚΑΙ ΌΧΙ ΔΕΝ ΈΒΑΛΑ ΘΈΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΛΛΆ ΚΟΥΛΤΟΎΡΑΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ.ΤΏΡΑ ΤΟ ΑΝ ΑΓΩΝΊΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΌΛΟΙ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΌΤΙ ΜΕΡΙΚΟΊ ΈΧΟΥΝ ΕΝΔΩΣΕΙ ΆΛΛΟΙ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ (ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ ΠΟΥ ΈΧΩ ΑΝΑΦΈΡΕΙ) ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ ΠΑΛΕΎΟΥΝ ΌΠΩΣ ΕΣΎ ΠΧ.ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΈΧΟΥΝ ΚΡΥΦΤΕΊ Ή ΓΛΥΦΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΝ ΚΑΜΙΆ ΔΟΥΛΕΙΆ (ΑΠΕΥΘΕΊΑΣ ΑΝΆΘΕΣΗ ΒΈΒΑΙΑ). ΤΈΛΟΣ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΣΊΓΟΥΡΗ ΌΤΙ ΈΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΉΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλοι ξεχνάτε επιλεκτικά. Δεν θέλετε τον Ρούσση για ό,τι κι' αν είναι και συμφωνώ μαζί σας. Αλλά γιατί δεν λέτε, αν εξαιρέσουμε το Σπύρο Μέξη, τι έκαναν οι άλλοι δύο Γαβριήλ και Οικονομάκος; Μηδέν από μηδέν = 0. Όσο για την αντιπολίτευση του Δήμου από "λίγη" έως "ανύπαρκτη" και μετά θα έρθουν να ζητήσουν την ψήφο μας. ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ φίλε ή φίλη. Δεν θα σχολιάσω καθόλου το τι έκαναν ο Γαβριήλ και ο Οικονομάκος γιατί σίγουρα δεν θα είμαι αντικειμενικός. Όσο για τον Σπύρο τον Μέξη εκεί είναι που δεν θα είμαι ακόμη περισσότερο. Θα σε παρακαλούσα όμως να γράφεις κανονικά ελληνικά και όχι γραφή hashtag ή Twitter για να μπορούν όλοι να αντιλαμβάνονται τι εννοείς. Αν θέλεις ξαναστείλε το μήνυμα σε απλά ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Κε Καμπιώτη είμαι φίλος και δεν θα εκλάβω ως "προσβολή" ότι δεν γραφω κανονικά ελληνικά, γιατί γνωρίζω πόσο ευγενικός είστε. Νομίζω ότι είμαι αρκετά κατανοητός. Το μόνο που θα προσθέσω είναι πως ματαιοπονείς. Με εκτίμηση - ΘΑΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ φίλε Θαλή,σε καμία περίπτωση δεν είχα την πρόθεση να προσβάλλω την γραφή σου. Μάλιστα οφείλω να παραδεχθώ ότι από όσο θυμάμαι μου έχεις στείλει και κάποια από τα πιό ενδιαφέροντα ποστ στο μπλοκ μου. Απλά ζήτησα να απλοποίησης λίγο περισσότερο την συγκεκριμένη απάντηση σου για να γίνει κατανοητή από όλους. Σε περιμένω πάντα με ενδιαφέρον και με μεγάλη χαρά να αναρτώ τις απόψεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή